sobota, 7 czerwca 2014

Informacja



Witam. Nie proszę się nie bać, że to informacja o zawieszeniu bloga. Czegoś takiego nie planuję. Ale mam dla was dwie wiadomości, dobrą i złą. Zaczynając od tej lepszej. 

Blog dostał aż 100 komentarzy!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Aku ma dodała 16 maja setny komentarz. 

Dopiero teraz to zobaczyłam przeglądając statystyki. Niezmiernie dziękuję wszystkim komentatorką, za ich wpisy, które pozwoliły dobić do tak pięknej okrągłej liczby jaką jest sto. Nigdy nie przypuszczałam, że zobaczę tyle komentarzy na swoim blogu. NAPRAWDĘ WIELKIE DZIĘKI DZIEWCZYNY!!! :* :* :* 
W ramach wdzięczności wam za to opublikuję dwie swoje prace. Czego do tej pory nie robiła. W sumie to bardziej logiczne byłoby pojawienie się miniatury czy oneshota, lecz ze względu na czas nie mogę tego zrealizować. Chociaż pomysłów mi nie brak i takie plany po głowie chodzą.
A teraz czas na smutniejszą wiadomość. W tym tygodniu miałam opublikować kolejny rozdział opowiadania, jednakże ze względu na to, że czerwiec u mnie to dosłownie armagedon i nie mam czasu na nic. Bardzo was za to przepraszam i solennie obiecuję, że rozdział pojawi się w pierwszym tygodniu lipca. Pomysł już mam, wena by się znalazła tylko ten czas wolny nie chce nadejść. Mam nadzieję, że będziecie cierpliwe i wytrzymacie, bo wydaje mi się, że warto. W ramach zachęty do cierpliwości mogę powiedzieć, że następny rozdział będzie miał swoją nie skromną długość i dowiedzie się w nim: co się stanie z Tobim, coś więcej o Juubim i Atari oczywiście, o tym jak dziewczyna zostanie zatrzymana/powstrzymana oraz czy Sasuke dowie się prawdy o klanie. No wydaje mi się, że warto przeczekać ten okres do lipca :) 
A teraz obiecane zdjęcia moich prac. Mam nadzieję, że takie wynagrodzenie za komentowanie wam wystarczy i że prace będą się podobać.




Praca wykonana na formacie A4, ołówkami, tylko tło węglem w ołówku. Jakby ktoś nie był pewny, to tak to jest Itachi Uchiha. I żeby nie było, że nie mam czasu na pisania a na rysowanie to tak, praca pochodzi z kwietnia tego roku. Wiem to, gdyż każdą prace opatruję datą.



Praca również z kwietnia tego roku, przedstawia Sasuke Uchihę. Wykonana piórkiem [czyli stalówką i czarnym tuszem], również na formacie A4 a krew zrobiona farbami akwarelowymi. 
Wybrałam te prace gdyż pasują tematyką do bloga. Niestety do kolekcji nie mam pracy Tobiego czy Madary a tym bardziej Atari, by można było dodać. Przepraszam za znaki wodne na zdjęciach, zdaje sobie sprawę, że to trochę psuje wygląd i utrudnia kontemplację, ale środki ostrożności :)
A i zapomniałabym, serdecznie zapraszam na tego bloga http://czarne-pioro-yaoi.blogspot.com/
Jak widać Zaćmienie wróciło do blogowania, co mnie i resztę fanek jej prac niezmiernie cieszy. :) A dodatkowym plusem tegoż bloga jest to, że to Zaćmienie jest współautorką. Prowadzi go wraz ze Świtem :) Polecam. Tematyka sasunaru, ale trochę w innym wydaniu ;)

3 komentarze:

  1. Itachi *q* . Prace są świetne, masz talent dziewczyno ! :D Może znajdziesz kiedyś czas na wykonanie postaci Atari - koniecznie się wtedy tym z nami podziel ! Ah, napaliłam się już na następną notkę, czekam nieciepliwie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ogromy talent ! . Bardzo podoba mi się druga praca ! ^^ . Zgadzam się z koleżanką u góry,narysuj nam postać Atari i koniecznie się tą pracą podziel ! ^^. Mam nadzieję,że poinformujesz mnie o kolejnym rozdziale ! ^^ .
    Na aitakunaru nowy rozdział,jest dość krótki,więc szybko się go czyta ^^.
    Pozdrawiam,Shana :* .

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, kochana :) Bardzo się cieszę, że Twój blog został obdarowany dużą ilością komentarzy i życzę Ci, by zarówno wpisów, jak i czytelników było tu coraz więcej.
    Piękne prace ^^ Jesteś zarówno utalentowana pod względem pisarskim, jak i plastycznym. Rysunek Sasuke szczególnie przypadł do mojego gustu, ale Itachi również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń